Продавець Інтернет-магазин "Dendy" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
2195 відгуків
+380 (95) 176-26-10
+380 (98) 598-30-14
пр. Юбилейный 23 В, Запоріжжя, Україна
dressboy.com.ua
Кошик

Поширені питання

  • Товар, який є на сайті, реально є в наявності?

    Вся продукція, яка є на сайті з позначкою «В НАЯВНОСТІ», дійсно є в наявності, при бажанні пакупця можемо зробити додаткові фото і проміри виробів.

  • Якими перевізниками відправляєте замовлення? Які терміни доставки?

    По Україні посилки відправляються будь-якій зручній для Вас транспортною компанією - Новою поштою, Укрпоштой,Meest Express. Термін доставки 1-6 дні після оплати, в залежності від регіону.

  • Як вчинити, якщо товар прийшов з браком?

    🔸Шановні покупці переконливе прохання перевіряти товар у відділенні пошти.
    🔸При виявленні виробничого браку або невідповідності товару останній приймається на обмін тільки з відділення пошти.
    🔸У разі виявлення при перевірці товару на пошті браку, або невідповідності замовлення - доставку товару в 2 сторони бере на себе продавець.
    🔸У випадку забору посилки з браком товар залишається у покупця. За винесений за відділення пошти товар несе відповідальність тільки покупець.

  • Чи може бути таке, що я додав товари в корзину, оформив замовлення, а дана товарна позиція відсутній на складі?

    Так, такі випадки іноді бувають. Це пов'язано, насамперед, з високим попитом на дитячий одяг. Після оформлення замовлення наш консультант зв'яжеться з Вами і уточнить наявність замовленого товару на складі.
    Якщо якась товарна позиція відсутня – наш консультант, при необхідності, підбере для Вас подібний товар за ціною, дизайну і розмірам.

  • Мінімальна сума замовлення на сайті?

    Ми продаємо від 1 шт виробу.

  • Можлива доставка замовлення післяплатою?

    Можлива, після попередньої передоплати на картку Приватбанку або "monobank" в розмірі від 120 грн, залежно від суми замовлення. Наша компанія вводить такі умови після неодноразових випадків, коли клієнти не забирають свої замовлення, не повідомивши про це компанію. І нам доводиться платити штрафи за зберігання і повернення товару.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner